Photobucket
07 Jan 09
This is the end of seeing a beautiful face in the halls everyday. Renee died in a car accident on last saturday and took her last breaths in her best friend chelseas arms. Her funeral is tommorow and half the school is going. Except me. I can’t take that kind of stuff. I’m mean seeing a face that you never thought would leave dead? No no no. I feel terrible for not going but I’ll cry to hard and wont be able to breath and I’ll have a big break down and.. i dont want that.  Besides, I would rather remember Renee the way she was.

WE LOVE AND MISS YOU RENEE

This is the end of seeing a beautiful face in the halls everyday. Renee died in a car accident on last saturday and took her last breaths in her best friend chelseas arms. Her funeral is tommorow and half the school is going. Except me. I can’t take that kind of stuff. I’m mean seeing a face that you never thought would leave dead? No no no. I feel terrible for not going but I’ll cry to hard and wont be able to breath and I’ll have a big break down and.. i dont want that. Besides, I would rather remember Renee the way she was. WE LOVE AND MISS YOU RENEE


04 Jan 09

Ugh

So this is the end of another friendship. Sadly Ralian (No middle name) castro hates me. Never again will she talk to me and.. I’m sad. But Amy and Kath are there. Lets just hope that they will never leave me. Anywho. I havent blogged since I came home from london. That was a while ago. Dang its the new year now.. its 2009 and sadly my poor katy is single because… TRAVIS MCCOY BROKE UP WITH HER AND IM REALLY MAD AND HE MADE A LAME (SONG/POEM) ABOUT HOW THEY FIGHT AND IM PISSED! What a way to make a person start the new years. Way to go travis. So i have no camera anymore to make videos for on here. so I have to wait.. and wait.. aannnd wait for a new camera to pop up in my hands. I kinda.. got mad because the damn lense wouldnt pop out so i hit it on my piano and…. now it wont work. Pretty dumb. So school is back in tommorow and sadly 3 girls from school got into an accident yesterday and one of the girls Renee Swantek died and the others didnt. Very sad and I cant believe it because theres not damn ice on the roads. Hmm were they intoxicated? Maybe.. Or not.. Stay save kids. Dont be a retard and not look at the road. Soooo. Fall out boy! fabulous band! The best band! Folie a duex.. (two people having sex?) Classic Fall out boy. Yes and the yummy pete is married with a kid. Pround of that for him.. Just dont leave the band Pete. Really. don’t. Nothing like Disloyal Order Of Water Buffaloes. Or a nice Headfirst Slide Into Cooperstown On A Bad Bet! Am I right! No. The Video Premiere of Americas Suitehearts came out on the 1st. WOOT! Amazing might I say. You can watch it on the wonderful www.youtube.com orrrr www.falloutboyrock.com Aww poor John Trivolta. His son died.. He.. Hit his head on a bathtube…..? Weird I’d say but still very tragic. Wasn’t Christmas juuust slended? No.. Well i got my katy perry t-shirt! thats a plus! OOUUHH friggin Hey Monday!!! Check dem ouuttt. They is beast. YES SAM SPARRO’S CD IS IIIINNNN AMERICA!! Oh Amy Lynn. What can i say. I miss the shit out of your ass. Your a silly mongoose. Eh its alright! I still Love You. Even though i choose not to go see katy because of people and my scary mother, I still wish to meet you. I get my licence in July!!! Ill drive to see you! I just wish You, Ralian, and I were back sisters again. That would be soooo awesome. Well lets look at the present and not the past like how I got a new set of boobs! kidding. Do I want to? Eh not the first thing on my list.. Guess what else Aymms!! I bang Edward Cullen!! It was amazing. Hes the greatest and hes from London.. Thats a plus.. we were going at it.. Then i awoke. By my non-edward looking mother. This is all fake. How could i do that? Im going to make a blog video for you… juuuust as soon as i get a new camera =D Im out of things so say.. just that i love you. even if i sound retarded or…look.? retarded? anywho.. Ich Lieba Dich. Im bringing this blog.. to an end. Until.. um next tommorows…day? I dont know what im talking about. Who know when I’ll blog again. I might tommorow with something funny that i learned. Hi I’m Katy Perry. HI IM NOT KATY PERRY.

01 Sep 08

Back!

Ahh Im back from London! i had alot of fun! except for the fact that i got sick on the cruise! haha. Michaela made so many british friends! they were awesome and talked to dang cute! haha ill have videos up from the cruise… I GOT 4!!

18 Aug 08

Dang fools. I Told my sister that if she messed my blog up, i wouldnt come back from london that i would move there!! sad but.. IT WORKED!!

18 Aug 08

Damn sisters.. Dont know how to behave WHILE IM BLOGGING :)

17 Aug 08
height="344">

 I Love You Too Ralian  :)

17 Aug 08

I LOVE AMY!!!

16 Aug 08

Very Short Video. Not Much But..

I KNOW WHAT IM DOING!

16 Aug 08

Another Video I thought i would share:) Its my 9 month old sister! Me and my other sister were making her run.. WHILE FIGHTING ABOUT MYSPACE!! Haha

By The Way… The House Is under Construction:)

16 Aug 08

DANG RALIAN!! It was 3 o’clock and I made that for you because you told me too! Lmao Its gay.. AND!! You can’t see nothing :) Well

Enjoy My First Video!